2014. május 9., péntek

Az én kicsi unokám


16 megjegyzés:

  1. Óh, Vén! De jó Őt látni! Gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  2. Drága vagy! Te sem panaszkodhatsz!!! :-)

    VálaszTörlés
  3. Csupa élet és mosoly ez a lány. Tiszta nagyapja.
    :o)

    VálaszTörlés
  4. Elismerésem! Aranyos, mosolyos! Biztos kevesebbet morog, mint a nagyapja!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak azzal morgok akit szeretek. A többit lesz.... :-)

      Törlés
  5. Mintha már nem lenne olyan nagyon kicsi.
    Kicsinek sem volt csúf, és még mindig nem nőtte ki, hogy öröm legyen ránézni.
    Bevallom, nem kizárólag a nagyapák büszkék az unoká(k)ra. A nagyanyák sem maradnak le. És nekem a legkisebb még nem tiltakozik, hogy megsértem az ő szentséges személyiségi jogait, így aztán juszt is megmutattam, már megint.
    stali

    VálaszTörlés
  6. Kicsi??????? Kész hölgy! és gyönyörű!

    VálaszTörlés
  7. Ó, milyen édes leányzó... :-)

    VálaszTörlés
  8. gyönyörű lányka, és a kép hangulata is nagyon tetszik
    :)

    VálaszTörlés
  9. A te kicsi unokád immár szép nagylannya serdült, de azért megis csak a kicsi unokád marad(t) :-)

    VálaszTörlés
  10. És milyen a nagy unokád? :-)

    VálaszTörlés
  11. Dettó! (Eddig csak erről az egyről van tudomásom) :-)

    VálaszTörlés
  12. De jó! De szép! De jó! :-))

    VálaszTörlés