2014. január 5., vasárnap

Brokkoli Te csodás!

Tegnap megpároltam a brokkolit fűszeres lében. Aztán leszűrtem, és hagytam kihűlni. Ma reggelig a hűtőben várta a sorsát.
Ma egy tepsiben összeraktam a következőket:
Hajában főtt burgonya szeletelve a tepsi kikent aljára. Erre egy réteg rizs. (mind a burgonyát, mind a rizst csak kb. 90 %-ig főztem meg. A brokkoli is ugyanilyen készültségű.)
Erre egy réteg húsmassza.(Pulykadarálthús hagymán fűszerekkel puhára főzve) Ebbe beleszurkáltam a brokkoli rózsákat, majd ezek közé a maradék főttkrumplit bedobáltam. Az egészet leöntöttem egy sűrű, de még folyós besamellel amibe jó sok sajtot olvasztottam előzőleg. Betoltam a sütőbe, és most várom, hogy mi lesz belőle.
Hát ez lett.

3 megjegyzés:

PN írta...

ÜDV

Katalin írta...

azannya, ez nadjon nadjon

Vénember írta...

Hát ez valóban... :-)