2014. május 20., kedd

Aki

Aki egy kicsit nem lökött, az nem normális!

17 megjegyzés:

  1. :-D hát ez tény! Akárhonnan is nézzük... :-D

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Na az csak a normális! Legalábbis nem veszi észre ha nem az... :-)

      Törlés
  3. Így igaz. Tanárként is arra intettem a szülőket, ne a normális tanárt keressék, mert az egyen kockát nevel a gyerekükből, keressenek egy kellemesen megszállottat, üdén szakmai nyomottat, s arra a kölök egész életében emlékezni fog!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindig mondtam, ne iskolát válassz a gyereknek, hanem pedagógust. Aki neked szimpatikus, azzal meg leszel elégedve, mert azonos a lököttségi szintetek...

      Törlés
  4. Fizika/kémia/biológiában mutációnak hívják azt, amit agyműködésben lököttségnek, devianciának. Egyik pillére az evolúciónak.
    Aki nem lökött ( kicsit? ), az kizárja magát a fejlődésből.
    Éljünk mi deviánsok! ( spontán szervezett össznépi "G(H)URRÁ!"³ a tömegből )

    VálaszTörlés
  5. Az szürke... nálam. No, nem a marha...

    VálaszTörlés
  6. Sosem volt nagy elme némi fogyatékosság nélkül. (Goethe)
    Mindenkinek van valami nünükéje. (A Napközi tulajdonosnője.)
    :-) (magánvéleményem, egyetértésem jeléül)
    stali

    VálaszTörlés
  7. És álljon itt Apám örökbecsűje is: hülyének lenni jó.
    stali

    VálaszTörlés
  8. Jó a társaság! Éljünk sokáig mi, kellemesen lököttek! Igazat adok Stali édesapjának: hülyének lenni jó / én -saját tapasztalatból- csak megerősíthetem/!

    VálaszTörlés
  9. ... és ha szép az idő, a tömeg kimegy a térre...
    :-))

    VálaszTörlés