2014. március 7., péntek

Bicikli

Tavasz van, ezért kiköltöztettem az udvarra. Bármikor szükség lehet rá. De tető alá állítani nehézkes, ezért más megoldást találtam ki neki. Vettem egy "Kerékpártakaró" névre hallgató valamit. Boldogan terítettem rá, de sajnos azt kell mondjam, ez is csak egy újabb lehúzás. Semmi haszna ugyanis. Az első szellő leemeli róla. Ha meg lekötözöm akkor rögtön kiszakad a vékony anyag valahol. Az enyém egyből több helyen is. Most ott árválkodik szegény bringa, és nem érti, hogy miért van takarásban.
Persze ahogy letörölgettem, és letakartam, azonnal kisütött a Nap. Hét ágra. Ha másra nem, erre jó volt a nagyberuházás.

9 megjegyzés:

hajnalfürdő írta...

Esetleg biciklitakaró - takaró?
Az eső többet árt a bicajnak, mint aki rajta ül, ez igaz - de biciklizni jó!:)

Vénember írta...

Lehet, hogy csak jól lezsírozom időnként a sérülékeny felületeket, aztán hadd essen rá az eső! Így kellett volna kezdenem.

pipulka írta...

Kiköltöztetted? No de kérem, nem is volt tél. Egyetlen egyszer sem kellett idén hóban tekernem. :-)

márti írta...

... ne vigyorogj...lécci ezen: anno a harmadikon laktunk, panel lakás, kert, erkály nuku, volt viszont tágas konyha... és fregolikötelek és -kerekek... a konyha plafonjába fúrva... MINDIG tisztára lett ezáltal, emiatt sikálva szegény bringa... :-))

Micsoda idők voltak!!! Tele szerelemmel, emiatt olyan erős biztonságérzet, hogy aggódás egy szál se, és csak mindig csináltuk, amit a szívünk diktált, nem féltünk, és fogalmam sincs, hogy hogyan, de mindig elénk gurultak a jó kis lehetőségek :-) Nem volt renszerfügőő. GHittünk egymásban, magunkban.

Ki tudta, hogy ezt újra kell tanulnunk, miután a padlóról fel kellett vennünk, amit CSAKIS onnan tudtunk felvenni...

Na de ez már egy ismert mese. :-))


Vénember írta...

Nekem sem. Mert az ebédlőben melegedett egész idő alatt. :-)

Vénember írta...

Igen. Egyik lehetőség adja a másikat. Mindaddig így van ez míg egyszer ki nem kerülsz a körforgásból. Azután már nagyon nehéz feltápászkodni, de nem lehetetlen! És jönnek ismét az új lehetőségek. A szerelem meg örök...

Unknown írta...

Moderálásról: a névtelen csak azt jelenti nincs blogja, de rendszeresen olvas. Túlzónak találom a visszautasítást.
Annyira örültem vénember jelzőnek, rohantam nagymama szavaiért, világáért. csalódtam. Van egy tudatos fiatal, hamis....

Vénember írta...

Moderálásról:
Senkit nem zárok ki vele aki a véleményét akarja kifejteni, kivétel, ha azt gusztustalan módon teszi. De hát ez az én blogom. Tehetem. S aki nem ismer azt gondolhat rólam ami neki tetszik. Ez pedig az ő dolga. És erről tovább nem vitatkozom.
Kedvesem! Nekem nem a "Névtelennel" van gondom. Azt szeretném kizárni, hogy azok akik tudatosan rossz hangulatot igyekeznek nálam (is) kelteni, ezt ne tehessék. Egyébként valóban nem vagyok még vén. Mindössze hatvanegy éves vagyok. De ezek csak számok. Sajnálom ha csalódtál. Lehet, hogy túl hamar ítéltél.

Vénember írta...


"Troll (internet) - Wikipédia
A troll az internetes szlengben olyan személy megnevezése, aki provokatív, ingerlő módon, tárgyhoz nem tartozó üzenetekkel bombáz egy online közösséget ..."

Eszerint mi is trollkodtunk egyet, mert ez a téma (és a bejegyzésed eleve) az előző bejegyzéshez tartozna.