2014. március 18., kedd

Beteg vagyok


Persze nem halálos, de kellemetlen. Kaptam ajándékba valami vírust, aztán úgy látszik jó tenyésztalaja vagyok neki, mert rendesen elszaporodott bennem. Most a szemem is fáj, a hátam közepe is, orromat fújom örökké, és úgy általában sz@rul érzem magam. (Trollikám! Örülhetsz! Fogott az átkod! :-) )

De azért nem kell kétségbe esni, mert pl. a bankig el tudtam menni ma, tehát nem veszélyes a dolog. (pár nap múlva lehet, hogy azt is bezárják egy időre betegség miatt. Fogjuk ezt föl úgy, hogy fizetség volt részemről a számlacsere miatti bonyodalmakért.) Leginkább az bánt, hogy hoztak nekem egy üveg bort. Itt volt tőlem párszáz méterre, de nem mehettem érte, mert éppen laptopot javítottam megrendelésre, és itt ült a gazdija mellettem végig. Így aztán a forró teámba kénytelen voltam a drága Chiantimat tőteni (Geografic Chianti Colli Sensi 2012 D.O.C.G.) de ez ha nem is segít, arra jó, hogy egy mennyiség után az ember legalább nem törődik a bajával.
Na megyek is nemtörődni!

10 megjegyzés:

  1. Öreg Barátom! Nincs arrafelé valami jó, mézes ágyas pálinka? Nekem az szokott használni! Jobbulj meg mielőbb!

    VálaszTörlés
  2. Ha nem lettem volna magam is beteg, elvittem volna. De ne aggódj, megvár.

    VálaszTörlés
  3. Egy gyógyító öleléshez mit szólsz?

    VálaszTörlés
  4. ... és a fokhagymával teli spenót kimarad?

    :-)))

    VálaszTörlés