2014. február 4., kedd

7 dolog magamról, mert kérték. Játék.

(Köszi a kérést a korai tisztálkodás nagy hívének!)
1.-   Egész gyermekkorom arról szólt, hogy "meg akartam felelni". Nem nagyon sikerült. Aztán amikor felnőttem, akkor meg bár nem akartam, beindult... Fura.
2.-   Lehettem vagy másfél éves amikor először szerelembe estem. Azóta is üldöz ez a csodálatos érzés. Talán pihentetni kellene már. (Ő-ket)
3.-   Mozdonyvezető akartam lenni: kertész lettem. Kertész akartam lenni: meteorólógiába tévedtem. Okos akartam lenni..... (szabadonválasztott) stb. stb.       Most éppen pályakezdő vagyok.
4.-   Szeretem a szeretteimet : Ők is szeretnek engem.   Szeretem a természetet : A természet is szereti az enyémet.    Szeretem Istent...
5.-   Irigyeim szerint keserű vagyok. Az orvosaim szerint édes.  Az előbbiek nem zavarnak, utóbbira ott az inzulin.
6.-   Imádom a humort. Akkor is, ha nem a sajátom! És kerülöm a humortalan embereket. Tévedésből bármilyen gonoszságra képesek lehetnek.
7.-   Minden jót, minden sikeremet az eszemnek, a kitartásomnak, az ügyességemnek, és hasonló adottságaimnak köszönhetek.
Meg a szerencsének...  Arány: 1:99 (tudjátok: ez százalék!)


7.1     Ne haragudjatok, de nem adom tovább a feladatot.  Nem tudom ki örülne neki.
7.1.1  Ha valaki szeretné, hogy megnevezzem, nyugodtan írjon hét érdekes dolgot magáról, és fogja rám...

11 megjegyzés:

  1. Köszönöm. Élmény volt:) Nekem örömet szereztél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nagy kedvvel vágtam bele, de aztán élveztem. Köszi!

      Törlés
  2. Hihi, nekem is szereztel par perc mosolyt.
    Stali

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom ám én azt az angyali mosolyt lelki szemeimmel! :-)

      Törlés
  3. annyira szeretem a stílusodat,
    volt amin elérzékenyültem,
    az 5. -ponton felröhögtem (finoman), mert olyan értékes, irodalmi, és akkora humor

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondd csak Katalin! Min sikerült elérzékenyülnöd? Emlékek? Asszociációk?
      Vagy csak jobban látsz engem mint gondoltam? :-)

      Törlés
  4. Ebben a felsorolásban az a jó, hogy minden állítása igaz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Szóval Neked semmi meglepi... Így van ez jól barátok között!

      Törlés
  5. Én nem tudom, így van-e, de tetszettek... 3., 5. legfőképp.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elképzeltél egy gőzmozdonyon olajosan, retro koszos trikóban, kormos képpel, ahogy kihajolok az ablakon, és lesem a "kiscsajokat" miközben a mozdonykürt fogantyúját markolászom?
      Ezen én is vigyorognék...:-)

      Törlés
    2. Inkább a levezetés, ami... De e te verziód sem rossz. :-)

      Törlés