2020. február 9., vasárnap

A változatosság gyönyörködtet vagy mi...

Nem szabad leragadni a belénkrögzült szokásokhoz! Az élet csak addig érdekes amíg nyitottak vagyunk új dolgokra is. Ez bármi lehet ami eltér a megszokottól. Nem kell azonnal eldobni a múltat, de kell hogy helye legyen életünkben az új (nekünk még) dolgoknak, embereknek, helyzeteknek is! Persze nem kell erőltetni a dolgot, mert amit megszoktunk, az biztosan okkal vált fontossá nekünk. De ne tiltakozzunk csupán az ismeretlenség okán, ha elénk kerül valami szokatlan.
Ma pl. nekem végre valósággá vált az amit már régóta tervezgettem, de eddig valahogy csak "tudtam, hogy jó" de nem vettem a fáradságot, hogy kipróbáljam.
Most, hogy túlestem rajta, verem a fejem a falba, hogy miért nem évtizedekkel ezelőtt kóstoltam meg a házi forrócsokoládét lisztfinomságú csiliporral ízesítve! Csodálatos! Fantasztikus! És egészséges is gondolom, mert semmi jelét nem láttam, hogy sérült, vagy beteg lenne.
Szóval mi jöhet még ezután? Hirtelen sok dolog eszembe ötlik amit régen nem mertem kipróbálni. (Eddig azt hittem, hogy olyasmi már nincs is) De mennyire hogy van!
:-)

Nincsenek megjegyzések: